Smärta ifrån helvete

Trodde jag skulle AVLIDA idag! Hade såna extrema menssmärtor idag på jobbet i ca. 2 timmar. Frös så jag tillslut fick frossa, mådde illa och trodde jag skulle spy, och hade så djävulskt ont att jag inte kunde göra nånting, kunde knappt stå upprätt. Fick en värktablett tillslut, tydligen receptbelagd, av en kollega, och så la jag mig på en madrass på golvet i ett litet rum brevid ett element på rasten i en halvtimme med benen uppdragna mot magen och försökte slappna av, och tillslut släppte det...! Så här är det nästan varje månad nu, det blir bara värre och värre... Förut var det typ varannan. En annan kollega tyckte jag skulle prata med en läkare så jag kunde få nå tabletter mot helvetet.. Mensvärk är inte det nåt man vanligtvis bara ska ha i typ tonåren? Har man det i äldre ålder kan det ju tyda på nån sjukdom, kommer inte ihåg vad den hette, men nåt med menstruationen iallafall.. Har legat på golvet framför värmefläkten sen jag kom hem ungefär, när jag började känna av det igen, ploppade i mig 2 värkisar till.. Så nu är det okej, men mår illa fortfarande lite grann. Bara jag inte får magsjuka också, det går som fan på mitt jobb nu. BLÄÄÄ.

Näh, usch för mensbesvär.

Har laddat väskan med tabletter nu tills i morrn. Har fortfarande inte varit hemma från jobbet någongång p.g.a sådana här besvär, men den dagen kommer känner jag på mig, om det ska fortsätta så här! Man fungerar verkligen inte! Man kan ju knappt va social eller trevlig eller koncentrerad eller nåt.

Fucking Pain!

I morrn är det fredag, slutar 12! ;D In till ludvika efter det, hämta syster Ina, ner på stan å käka god mat och sen vet man aldrig! :) Bara jag håller mig frisk..!


Förbannade mensjävel ifrån helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0