Ny dag, nya tag!

Fredag idag, och min älskling är ledig eftersom han jobbade igår istället. Solen skiner, och det är underbart! Speciellt om man jämför med hur vädret var igår t.ex., men duktiga som vi var så skottade vi några ton snö på gården och bar in ved och grejade. Och så höll jag mig hemma hela dagen, kors i taket! Tog det lugnt! Stolt över mig själv. :) Annars var det en skön mysfilmskväll igår, såg "I taket lyser stjärnorna" och en sjuk skräckspletterfilm; "The house of 1000 corpses". Den första kan jag rekommendera iallafall.

Idag måste jag nog mer eller mindre ta mig till Borlänge och lämna nycklar och hämta saker på mitt gamla jobb. Och Borlänge åker man ju inte till utan att shoppa lite också. ;) Har sett ett par ursöta ballerinaskor på Kupolen, rosamönstrade, lite rockabillystil, som jag inte kan sluta tänka på, så tänkte att jag skulle kika om dom finns kvar. Annars är det som det är. Alltid hittar man nåt kul. Stackars Emil som måste stå ut med det, hehe. Ramar ska jag kolla efter till exempel, ska rama in några foton på våra katter och sätta upp på lämplig plats tänkte jag. :) Skönt att slippa åka i snöstorm också för den delen idag.

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0