Najs things




Detta var innehållet i paketet från HM som jag fick hem nyligen. Älskar H&M, alltid uppdaterat utbud, finns det mesta för olika smaker och stilar, ett bra basutbud, och så är det billigt utan att vara dålig kvalité! Jag har iallafall alltid haft tur med mina köp när det gäller kvalitén! Kan inte H&M komma till Ludvika så blir ju nya "gallerian" värd att kika in på då och då?! :) Just nu är det ju typ Sveriges sämsta galleria tycker jag. Andra favvoaffärer jag har är WearIt på Kupolen i Borlänge, & swedenrockshop på nätet m.m.

Hatten btw ska jag ha när jag är på Rock´n´ Roll äventyr! :) Pricken över i:et!

Kommentarer
Postat av: sabina

Fin hatt!!! :)

2011-01-16 @ 12:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0