Fick dem! :D

Jag fick skorna! Dom fanns kvar, i min storlek, för 99 kr! Som hittat! :) Nu får jag bara vänta till sommarn innan jag kan börja använda dom. Får begrunda dem så länge.. Hehe. Svårt förresten med skor, ibland har jag 37, ibland 38... Tror att jag egentligen ska ha 37,5 men inte så många affärer i närheten som är så specificerade (ordval?) på storlekar. Blev lite annat också, underkläder och smycken. Är som besatt i smycken, spec. i halsband och just nu armband. Annars är väskor min stora passion tror jag, har överfullt och inte tid att hinna använda alla! (Okej, erkänner, skor också...) ;P

Fick inte köpa ett visst armband idag för Emil, han tyckte det var för mycket punk/svartrock.. Jag sa att jag skulle byta stil till det, eftersom vissa härmas... Och jag inte tycker om copycats. ^^ Men Emil tyckte inte att det var en så bra idé så jag fortsätter på min Rockabilly/rock n´roll stil, vilket jag älskar.. :) Men en del punkdetaljer är inte så jäkla fel det heller!

Nu ska vi käka Mumsmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0