2:a...

2:a dagen på nya jobbet avklarad, och det känns bra så här långt! Trevliga kollegor, gulliga barn, fina, stora lokaler. Tar ju ett tag att sjunka in i allt, och få allt att sjunka in i mig också! Mycket mycket nytt man ska lära sig; rutiner, namn m.m. är ju bara en del. Rivstart igår, jobb 8-16, sen föreläsning om nya skollagen 17.30-20. Tiden mellan det spenderade jag med Johanna, en kollega jag känner sen tidigare, på stan i Ludvika. Så dagen gick ändå fort. Idag slutade jag kl. 17, så blev en rätt sen dag idag med. Känns att man är ovan nu, fast man bara haft semester i ca. 3 veckor. TRÖTT! :P Tur man har en sån snäll karl här hemma som bjuder en på pizza. ;) Fan vad nyttig man är då.. :P Haha, näää..

Nej, trevlig kväll på er! Ska nog skriva intressantare saker bara jag kommer in i någon slags normal rytm igen.

Ajöken!





En julebild! (För semesterminnenas skull) ;P
Syster & mor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0