Separationsångest med sorg i hjärtat. :´(

Det är med en stor sorg i hjärtat och mycket ångest jag skriver detta. I morgon kommer jag att behöva skiljas från en kär och trofast vän med många år på nacken, någon jag upplevde många roliga stunder med i somras, och som trots sina skavanker stått mig mycket kär. Denne tog mig till och var med mig på mycket rock n´roll och partaj under sommarens ljuva dagar, kvällar och nätter; på Power Big Meet, i Enviken, Saxdalen, Grängesberg, Hofors på "Snakebite", Dala Järna på Marie Memorial m.m. m.m. Men nu..... Är det dags att ta adjö, farewell, good bye... So long soldier. Må du få uppleva mycket rock n´roll dit du ska. Kanske vi ses igen, vår gamle trotjänare.


Amazonen i mitt hjärta! <3















Hoppas bytet du får mot pärlan är värt det, Emil!! :P


"Dododododo.... Good night sweetheart, well it´s time to gooo.... "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0