Nr. 2!

Precis haft firande av mig nr. 2! Emils farmor med respektive, hans mamma med resp., hans syster Ida och lilla kusin Pippi var hit och fikade. Fick ännu mera blommor så nu är hela köksbordet fullt med vackra blommor! Underbart! Fick även en jättefin "lampa", en glasfigur i snygga färgmönster som står på en lampa så den liksom lyses upp inifrån, och en snygg svart vas. Och döm om min förvåning när jag såg att jag fått ett kort på posten av min förra chef i Borlänge, där hon skrev att hon önskade mig lycka till på nya jobbet, och tackade för min tid där uppe och för en bra arbetsinsats i deras organisation. :) Det var jag inte beredd på! Hann ju liksom aldrog "ta farväl" på riktigt där uppe eftersom jag fick mitt nya jobb så himla fort.

Nu sitter jag och Emil och dricker varsin iskall öl, som vi förtjänar jäkligt mycket! :)

Sov i min nya pyjamas i natt, underbart skön! Ville inte ta av mig den i morse, så Emil kom med förslaget att ajg kunde ha den under mina vanliga kläder... Haha, joo visst.

Nä, nu ska jag avnjuta den kalla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0