Lifestyle

Min bästis Jeppe var nyss här på en liten visit, lääängesen! :) Men nu har han åkt, han skulle till Leksand som
20 000 andra idag och kolla på hockey, slaget om Siljan. Inte nog med det, så är det ju tjejvasan också. Tur man inte ska fara uppåt idag! Men lite neråt ska vi fara snart, ska till Ludvika och hämta ett TV- bord på Jysk som jag beställt förut. Så måste väl hoppa in i duschen och hoppas på det bästa, att det finns iallafall ljummet vatten. Sen ska Emil sälja iväg sina 19'' fälgar, eftersom han egentligen inte har nån nytta av dem... Dom är ju bara snygga. ;)

Men senare mot kvällen vet man aldrig vad som sker, men som sagt så blir det ju stort partaj nästa lördag för oss 3 födelsedagsbarn, mig, Ina och Emil, så det är bäst man sparar på krafterna och krutet tills dess! ;) Men en biokväll eller något annat mysigt blir det med karln, fick ju det som present också, ett egengjort presentkort på någon aktivitet (som jag själv får välja!) där mat på valfritt ställe ingår. Och så på samma kort stod det att jag fick en fotmassage också, som jag ääälskar! :) Hihi. Så nåt mys ska det bli ikväll! Meeen, det är ju rockabilly i Vika ikväll, nya Rebel Rockers ska spela bland annat, men.... I hate to say it, men jag tror jag avstår. Kommer fler chanser till rockabilly, hehe. Klart det gör det, det är ju min livsstil! ;D Kollade på reprisen av Let´s Dance, och blev heeelt inne i det när de hade dansmaraton till gammal hederlig rock´n´roll av Jerry Lee Lewis, och jag har sagt i snart ett halvår iallafall, att jag vill gå på danskurs och danska bugg och LINDY HOP, men min andre hälfts intresse är=noll, och då återstår ju stackars Daniel som faktiskt var villig då... Hehe. Just nu på rockabilly dansar man sin egentillverkade dans, men det går lika bra för det och skitkul har jag varenda gång! :) :) :)

Höjj!



Jag 25 år!!! Får fortfarande iallafall visa leg varenda gång jag köper något där leg måste visas! (Till och med energidryck!!) :P Haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0