Hälften 50!


Haha, nu är jag hälften 50, som vissa uttryckte det, fyller ju 25 idag! :P Har precis haft mor, syster, morbror och Lina på besök i några timmar som grattat mig med blommor och paket, och fika, och så självklart har ju Emil varit med också. Tänkte inte bli så långdragen idag, har inte tid, måste sätta igång att baka inför i morrn när resten kommer och ska fira mig, Erikssonklanen alltså! Delade upp firandet i 2 dagar, blir så jäktigt annars att hinna med allt och alla. Man vill ju hinna prata med alla! Men en bra och härlig dag har jag haft! :) Fått presentkort (som ska gå till marsvin (?!) haha ;D) pyjamas, choklad, pengar, mascara, tjejsnus i plåtlåda som Lina kallade det, blombud som jag blev helt överraskad av, halsband, lotter och grattiskort, så är supernöjd! I morrn blir det som att jag fyller år igen alltså, trevligt. ;) Men skulle få en till present av Emil idag också... Spännande! Det var honom jag fick pyjamasen av, som jag önskat mig! Rosarandig med liiite glittertrådar i, myyyyyys! Men är jättenöjd över alla presenterna! :)

Men man ska inte tro att man kan andas ut efter firandet i morrn, nej, för om exakt en vecka fyller min kära syster 23! Och 3 dagar efter det fyller min äääälskling 20 år! Så har typ hela nästa vecka fullbokad med planer, och helgen ännu tjockare med planer som dessutom inkluderar PARTAJ! Meeen, planerare som jag är så vet de 2 bara att det blir partaj av nåt slag, men inte hur eller var och med vilka. Jag utnämner mig till organisatören här i sällskapet, och I looooove att planera aktiviteter och saker och ting! :) Hihi, ska bli kul kul kul! Och har den absolut perfektaste presenten till Ina! Klockrent!

Nu ska jag kolla fejjan och alla gratulationer där innan jag sätte igång med bakningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0