Vårmys

Vilken skön helg! I fredags blev det som sagt mat vid Emils farmor, duschade där också och så blev det kortspel med henne och Ecke och godismys. Trevligt!

Igår drog vi iväg till Falun på nostalgimarknad på Lugnet jag, Emil, Anders, Petra, Tony, Eline, Lina och Johannes. Vi åkte amerikanare upp dit, och hur vårigt är inte det!? Helt underbart! Solen lyste, det var varmt ute... Lina och Johannes fick åka i egen bil dock, annars hade det blivit lite trångt.. :P Gjorde däremot inga fynd men lika kul för det! Sen blev det lite mat på Donken innnan vi hamnade hos Anders allihop en sväng. Dom var så sega på eftermiddan efter lite dryckesintag så jag och Emil for vidare och tog en glass i vårkvällen, åkte lite bil med Olle som tappade avgassystemet så vi hamnade på LogWeld så han fick skruva dit det igen, och sen avslutade vi kvällen med film.

Idag fick vi besök av Jeppe W, sen åkte vi till Borlänge jag och Emil och åt på restaurang, myyyys. Nu är han iväg och gör nånting så jag tänkte passa på att städa undan lite här hemma..

Det är vår! Snart sommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0