Kalops!

Strax upp på mat vid Emils farmor denna fredagseftermiddag. Kalops var vårat önskemål och det får vi också, hehe. ;) Sen tänkte jag ta mig en dusch där uppe också, så man slipper elda å krångla här hemma.

I morgon drar vi med Anders och Petra till Falun på motor/nostalgimarknad, alltid lika kul!! :D Drar på morgonkvisten nångång. Skulle tro att jag nog tar nån öl då också, tradition liksom.. ;P Hoppas man fyndar nåt kuligt! Sen efter det får man se vad livet bjuder på. Kanske middag ute och bio? Eller hälsa på Lina och Johannes? Eller nåt annat trevligt. Har kommit på att det är roligare om man bara låter saker och ting ske, utan att ha allt planerat. Flyta med ibland liksom, för alltid händer det nåt! :) Spontanitet är mitt nya ord! ;P (Ska se vilket som vinner av "organiserad" och "spontan". Hehe.

Haft en bra vecka.... I måndags drog jag in till stan som jag skrev, och hade en riktigt bra dag med bästa syster. Fick energi som jag verkligen behövde! I onsdags blev det också en Ludvikavända, träffade både mor och syster ett par timmar. Sen drog jag hem, men åkte iväg lika snabbt igen med älsklingen, till Kopparberg av alla ställen.. :P Mötte upp Olav, och han langade massa kött till oss, som vi langade vidare till Inka, Emils farmor. Även Lisa, Emils roliga kusin var där också. Fick massa köttfärs och kött av Inka som tack för att vi hämtade upp det i Kopparberg. Igår kom Anders och Petra förbi här hemma en sväng. Jag var typ helt väck för hade sovit en sväng innan dom kom. Haha.. Måste ju liksom hinna sova ibland också, för det säger min kropp! Men jag önskar att det fanns mer tid på dygnet så man hann göra allt man vill, och måste. Men men.. Allt får ske i sin takt. Jag försöker övertala mig själv det också, men min hjärna är mer envis än vad jag trott.. :P Men måste helt enkelt slå ner på takten.

Och om några dagar har jag och min karl varit tillsammans i 4 (!) år!! Jeeeeeeeus vad tiden går....! Känns som igår jag träffade honom och svävade på små rosa moln.. Men jag svävar fortfarande på dom rosa molnen. Hihi. ;)

Nä nu tror jag huset blåser bort snart!

Uppdaterar mer sen, ska dra nu!

Tjoooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0