Lååångt, djuuupt in....

Det har jag varit i de svenska skogarna idag! Tyckte att jag inte betett mig så värst "dotterligt" på länge nu, så tog mig i kragen och åkte den 2,5 mil långa, snöiga vägen till min kära mor. Ska bättra mig och hälsa på oftare! Trevligt var det iallafall, och en kartong med mina gamla grejer fick jag med mig denna gång också. Passande nog med lite julpynt, så nu kanske jag slipper rota igenom hela vinden efter sånt nu när advent står för dörren.. :)

Mötte väl en timmerbil på hemvägen också, och det är ingen dröm kan jag säga att göra det på en smal jäkla skogsväg. Istället för att ramma rakt in i den så valde jag faktiskt att lugnt köra åt sidan och stanna, sen hade jag tänkt typ blunda och hoppas på det bästa, men DÅ-svänger han in efter sidan och stannar för MIG! Jag gled lugnt därifrån lycklig med liv och bil i behåll! Att jag tidigare börjat tänka på varulvar och andra mindre trevliga ting efter att jag hörde nåt som ihållande lät konstigt, liksom dunkade bak i bilen och att jag av den anledningen stegvis höjde och höjde musiken för att på så vis slippa mina "ensam i mörkret efter en öde skogsväg- tankar" är en helt annan historia.

Kattslagsmål nyss, måste kolla läget.

Ajöken!




Aaaaooooooouuuu!


Tror jag väljer den här "varulven" istället. ;)





(Kom på att det är liiiite för sent och mörkt för att leta efter varulvsbilder på nätet, speciellt med tanke på att jag sitter ensam för tillfället i ett så gott som öde hus! Så- HEJ!)

Kommentarer
Postat av: Ina

Haha du är rolig du! Du låste bildörrarna också, erkänn;-) Brukar jag göra efter skogsvägarna ibland. Med tankar på läskiga typer som mördare, uteliggare och sånt...:-o okej...typ björnar också. (Drömde ju typ 100 tal mardrömmar om björnar förut) Eller det där konstiga folket som håller till i skogen, som lever och bor där... du vet... såg någon film förut med sånna... som gav mig men för livet.

2010-11-22 @ 23:36:16
URL: http://eainah.blogg.se/
Postat av: Sanna

nu är du länkad på min sida också ;)

2010-11-23 @ 10:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0