Härrrrligt!

Vad blogg.se verkar segt. "Bad Gateway" står det när man klickar upp någon blogg.

Snart ny vecka, och det närmar sig jul! Längtar kan jag säga. Dels för att det är så mysigt med julen, och dels för att jag kommer att ha långledigt då! Tog bara 3 v. semester i somras (v.26-28) p.g.a. att jag inte kunde ta v. 29 för att det var brist på personal, så istället sparade jag massa dagar som jag med gott samvete ska ta ut runt julen. Härligt ska det bli! Är så jävla värd lite långledighet! Ska spendera all min lediga tid till min familj! (Emil och katterna ingår i den också!) :)

Skulle egentligen vara en bild här om det hade funkat som det ska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0