Wonderful!

Så blev det fredag, och skönt är det! (Underbart att aldrig behöva jobba helg, hehe!) Och ännu underbarare är det att jag bara ska jobba 2 dagar till, måndag och tisdag, sen har jag semester och börjar jobba den 10 januari igen! Så frrruktansvärt skönt ska det bli, och all ledig tid ska spenderas med de som betyder något i mitt liv! Och det får snöa hur mycket det vill, och vara hur halt det vill, för jag slipper köra fram och tillbaka till jobbet i Borlänge! Wonderful!

Skrev på facebook tidigare i veckan, i måndags närmare bestämt, att jag hade gjort något jag inte gjort på läääänge. Och på tisdag ska jag göra en till sak jag inte gjort på läääänge, som har ett starkt samband med det första! Men det är hemligstämplat tillsvidare. Blev bestämt idag.

Men nu är det helg och då ska man bara koppla av och ha det skönt. Glögg ska drickas, lussekatter (ordet Ina älskar) ska ätas och hyrfilm ska kollas. Kanske inte blir så dunderromantiskt med mig och karln på tu man hand, för jag hörde ryktas att allas vår Daniel skulle komma förbi. Men det gör inget. Känns som att vårt hem är som ett centrum för personer i vår familje- och vänskapskrets, här står dörren alltid öppen för dem! <3

Ajöken sa frrröken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0