GOD jäääääävla JUL! ;)

Denna rubrikfras härstammar från ett mms som skickades i bekantskapskretsen en jul för några år sedan. Bara en sån sak skapar minnen! :) Men seriöst, önskar er en god jul för det tänker jag ha! Far upp till skogarna och bergen, närmare bestämt till mor och syster min. Ska packa bilen full med mat, kläder, julklappar och andra diverse saker. Men först väcka min sötis och både ge och få julklappar. Kom inte i säng förrän kl. 2 i natt, så han är lite trött. Själv är man rätt van att vara trött så.. Jag kämpade mig upp runt 8.30- snåret! Ska fira julen med min kära familj- myyys, och mot kvällen kommer Emil upp. Då blir det ännu mera mys.

Vi hörs om ett par dar skulle jag tro!



God jul!

Bild: google.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0