Det var det jag visste...

Det var det jag visste, att bilen inte skulle starta idag. Den har liksom stått orörd igår, och det pallar den visst inte. Den var sååå nära att hoppa igång, men batteriet pallade inte, så nu får den stå där och frysa i sin ensamhet ute på gården! Jag får istället lägga om mitt schema och börja slå in julklappar, städa och sådant trevligt i väntan på att Emil kommer hem från jobbet, så att vi kan ta s70:n till Ludvika. Lite jobbigt att köpa julklappar bara när den man ska köpa till är med.. :P Men jag vet vad jag ska ha, så det kommer förhoppningsvis gå fort!

Nu ska jag sätta på lite julmusik så man får lite stämning inför den stora julaftonsdagen i morrn!

Ajöken!



 

Bästa jullåten!

Mel & Kim- "Rockin´around the christmas tree"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0