Hej vad det går mellan *piiiiiiip* och *piiiiiiip*!

Idag har jag syndat! Jag har ätit godis på en veckodag!! OMG! Men jag tycker jag är såååå värd det! Hehehehehe.... Att man kan få ett sånt extremt sug efter t.ex. choklad.... Har haft abstinens i 3 dar tmf! Och saltgurka... Saltgurka det är bra det. Och ingen jävla smörgåsgurka alltså! ;P

Har en stackars sambo som säger sig börja bli sjuk. Ont i halsen... Inte bra inte bra.

Om det är nån som funderar på å glo på nån film kan jag rekommendera "Cornelis"... Men det är om man gillar gamla vissångare och nostalgi alltså. Fick btw, påtal om film, en biobiljett på posten idag för att jag deltagit i en undersökning från Statistiska centralbyrån". Nice!


Måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndaaaaag!

Har Eddie Meduza på hjärnan...! Inte min största idol men ibland så fastnar nån textrad nånstans i hjärnan... Är sugen på cruising och träffa trevliga glada människor, mingla runt på Power Big Meet i sommarnatten och bara vara friii från bekymmer och besvär! :) "Jävla raggare" tänker en del, men en "raggare" som många kallar det behöver inte vara en aspackad sliskig fet skinnvästbeklädd svettig dreggelhög, som vissa med föråldrat tankesätt har gamla stereotypa föreställningar om, utan faktiskt bara en vanlig människa som råkar gilla 50- talet, människor, musik och gamla bilar! :) Och tro det eller ej, men Eddie kan ju faktiskt vara ironisk i sina texter, höhö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0