Tur jag inte skriver detta för hand...

Skit på tv:n, men igår tog vi vårt ansvar och beställde ett Boxerpaket med kanalpaketet Mix eller vad det hette. 3:an och 5:an är iallafall det jag vill ha, och så vill karln ha Discovery, och vi lyckades pricka in dessa bland mycket annat iallafall. Så väntar bara på att det kommer nu då! :) 179 kr/månad- varför har vi skjutit upp det så länge? :P

Är fortfarande nervös och tycker att jag är skittöntig själv allså. Det finns väl för fasen värre saker att oroa sig för än att man ska börja på ett nytt fast jobb? T.ex. om världen går under p.g.a. växthuseffekten, sin egen och näras hälsa, fattigdomen i världen etc. Jag borde vara glad och upprymd, inte nervös som en toka. Men det ger sig. Been there, done that. Har varit i "nytt jobb- situationen" några gånger nu. Jag om nån är välbekant med känslan nervositet. Fråga min syster bara så får ni höra. Hon däremot är aldrig nervös, aldrig! (Avis!!!)

Var upp till Nyhammar en sväng idag som jag skrev. Emil och Daniel skruvade Amazon och jag var social med Petra under tiden. :)

Film nu?



Emil, Amazonen och jag i somras. Ljuuuuva tider.


Kommentarer
Postat av: Ina

Det är bra onödigt att va nervös ju :-) Mycket skönare att inte va det hehe.

Bestäm dig för att du aldrig mer ska va nervös, så gjorde jag ;-)

2011-01-11 @ 16:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0