Tiden går fort när man har roligt

Tyckte det var ovanligt mörkt i morse kring 9.30- tiden, och kom på att det ju var solförmörkelse idag. :) Gick ut och tittade om jag skulle få se det bättre men det har ju snöat så jäkla envist idag så det var bara grått.

Tog min grrroteska Rrrenault upp till mamma idag, och trodde att jag skulle tappa avgasröret för att det dunkade så mycket under bilen. Men det sitter kvar än! Det hoppade lös igår när jag åkte av gården, smällde och dunkade, och det har blivit värre. Tur Petra fattade att det var det som lät, jag trodde jag höll på att tappa hjulet eller nåt. :P Det får min händige karl fixa åt mig sen. ;)

Mysdag har det iallafall varit hos mammsen, kaffe- och glöggdrickande, och en promenad med doggarna hann vi med. Tiden går så fort! Igår gick den också fort. Var in till Ludvika då med Petra, och plockade upp Ina också. Sen gjorde vi det tjejer är bäst på, gick runt i affärer, tittade på saker, handlade och tjålade lite skit. :) Vips så var det kväll. Men det är väl som de säger, tiden går fort när man har roligt. Och det är ju bra att man har roligt, men det skulle vara bättre om tiden gick fort när man hade tråkigt istället. ;) Men naturens lagar ändrar man väl inte på så lätt.

I morrn ska jag till Grrrängesberg på ett litet besök. ;P Nämligen skriva lite anställningsavtal och sånt. Efter det styr jag mot Ludvika, hämta upp Ina, ner på stan, göra lite ärenden och sen kanske äta lite smarrig mat igen, hehe.

Men nu ska jag ta vara på den här kvällen också och inte sitta här och stirra, så ajöööken!





Mothers place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0