G´natt

Nu ska jag sova, ska vara på jobbet 06.05 i morrn. Slutar redan kl. 12 så det känns ju lite lyxigt illafall. :) Kollat på bästa Solsidan, så jäkla bra!

Btw så är jag fruktansvärt trött på facebook, har kommit i en facebooksvacka, alla skriver bara samma gamla skittråkiga saker, antingen är det gnäll om deras miserabla liv (hallå, gör nåt åt det då ist för att sitta där å gnäll), eller nåt helt ointressant som att dom ätit det och det (och, alla äter väl?), eller tränat (det är nog det absolut tråkigaste att läsa om, jag skiter faktiskt fullständigt i andras kroppar!)  eller nåt annat skit skrivet av nå besserwissrar... Nej, ska ligga lågt på fejjansidan just nu, så ni inte tror jag gått och dött eller nåt..

God natt på er där ute! Hoppas ni kan sova gott trots mitt extremt negativa inlägg.. tur att det är sällsynt! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0