!!!TACK!!!

Det var jättekul att köra fast bilen på gården i morse när jag skulle iväg till jobbet. Tack snön! (Och den som gör höga plogvallar utanför vår infart!) Tack för att jag, efter att ha försökt komma loss både framåt och bakåt, var tvungen att gå ur bilen, försöka gräva bort snön med bara händerna, bli blöt om både ben, byxor, vantar, händer och typ resten av kroppen. Tack för att jag var tvungen att ringa Emil som i sin tur var tvungen att lämna sitt jobb för att åka hem och hjälpa mig loss.  Tack för att jag kom en halvtimme försent idag och min dag började sååååååå bra! Och tack även för att jag var tvungen att parkera bilen utanför gården på vägen när jag kom hem eftersom det var en barrikad med snö vid infarten!

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0