Surprise surprise! :)

Överraskningen som jag och Emil skulle fira utan att jag hade en susning om vad det var vi skulle fira igår när Emil sms:ade mig om det var.... (fanfar) Emil är med barn!!! :D

Hihi, eller inte. Jag har så bra humor så det är nå helt sjukt! Nej, det vi skulle fira (sanning denna gång!) var..... Emil har fått fast jobb!!! Jihoooo! Grattis grattis grattis älskling, bra jobbat! Känns mycket bra att båda två i detta hushåll har fast jobb, framtiden=säkrad ekonomiskt! :) Nu är det bara vovve och småtting som fattas då, för villa och volvo har vi ju redan, moahaha.;)

Var bara det jag skulle säga. Nu har min duktiga sambo plogat av hela gården med 4- hjulingen vi lånat av hans mammas sambo, så nu kanske jag slipper köra fast på min egen gård igen. ;) Och nu mina damer och herrar är det dags för...................


FREDAGSMYYYYYS!

(med hyrfilm, marinerad fläskfilé & potatisgratäng, Ramlösa skogshallon, en påse chips och dip och världens tre bästa katter och sist men inte minst min bääästa älskling!)



Emil&Jag- Ludvika festen 2010

Kommentarer
Postat av: Ina

Grattis till Emil:-) Vad roligt!

2011-02-12 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0