I fucking hate it!

Jag hatar snö just för tillfället. Därför att det inte finns någon som helst snöröjning på vägen mellan Gränges och Sunnansjö, och speciellt inte på västra där jag slank än hit och än dit fast jag körde i 40!! Jag såg inte ens vart vägen slutade och började, för dikena flöt ihop med vägen av all jävla snö! Hatar hatar hatar! Och när man väl kommer hem så måste man trycka gasen i botten för att ta sig över plogvallen vid infarten till gården! Och inte nog med det, så är det helt översnöat på gårdjäveln... Räcker det inte nu väderguden?? Jag tycker inte om dig längre. För att ändra på det så ska du ta å fixa lite sooool och plusgrader så denna vita skit från himlen töar bort! Tack! Helst ska vädret vara bra på lördag för då ska jag och karln åka till Örebro eller Västerås och handla på IKEA bland annat och då vill vi helst komme både dit och hem levande!! OCH med en HEL bil. MORR!

Emil skrev ett sms idag att vi måste fira idag... Fira vad?? Jag har funderat och funderat men komemr inte på vad det kan vara.. Han skulle åka och köpa pizza nu direkt efter jobbet också. vad har jag missat?? Tur att jag inte var karl och han kvinna, för då hade jag definitivt trott att han (hon) blivit på smällen eller nåt... Haha. :P Jaja, jag får snart veta, nyfiken!! :)

Åååh, är inne i inredningstankar fortfarande, trots att vi fixat en hel del. Ska köpa ny soffa (svart svart svart!!) och ny tv- bänk (svart svart svart i glas) och fler DVD- hyllor eftersom vi har oändligt mycket film (svart svart svart!!). Senaste inköpet var en stor, svart ryamatta som ligger på vardagsrumsgolvet och är skitsnygg och skön. Tycker om svart när det gäller inredning. Svart kan man kombinera såå fint med andra färgklickar om man vill det, och skiten syns inte som det annars gör direkt på vitt. Och eftersom jag har en bil- och garagetokig karl i huset så uppstår svarta fingeravtryck här och var lite då och då.. :P Svart och vitt tillsammans ger fina kontraster dessutom, så vita väggar är snyggt med svart inredning. Ska även införskaffa en fondtapet (aAså, heter det så?? Har tappat minnet!) på en av väggarna i vardagsrummet, i svart och vitt mönster, och de andra väggarna får vara i någon vitaktig ton, som det är nu. När jag var yngre ville jag bli inredningsarkitekt, det ni! Än är det ju inte försent, man kan ju göra flera karriärer! Jag är en mångsidig person, rastlös dessutom, så jag tror nog jag hinenr med mycket i mitt liv! :)

Neej, snart kommer nog karln med överraskningen! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0