Helger

 

 

För att en bild säger mer än 1000 ord så slänger jag in några pics från förra helgen, då vi; jag, Ina och Anna gick ut på Selmas och sedan vidare till Solo i Ludvika. Det var hur länge sen som helst som jag och Anna umgicks så det var veeeerkligen på tiden! Fick skjuts av Daniel till Sunnansjö där hon och hennes syrra och några kompisar höll till innan vi for till staden på någon förfest där uttrycket "alla känner apan, apan känner ingen" kom till sin rätt, och i detta fallet var jag apan, för det var flera karlar som pratade med mig och kände mig men som jag inte kände till en början innan jag kom på vilka det var. :) Så det var ju lite skoj. Efetr det tog vi en taxi ner på stan och då hade även systeryster joinat oss. Solo är ju inte min grej och har inte varit där på 100 år, och inte tänker jag ändra min uppfattning denna gång heller för såå kul är det ju inte. Selmas är bättre där man kan träffa på folk i alla åldrar nu för tiden, inte bara 50- plussare som förr. Trevligt var det iallafall att umgås med brudarna!

 

Denna helg hoppas jag att Emil håller sig frisk, och inte går efter "tredje gången gillt", då han varit dålig 2 helger i rad nu. Jag vill nämligen hemskt gärna åka till Lager 70 och 157 i Insjön resp. Sågmyra och handla kläder.. Shoppingabstinens! Sen vill jag också gärna på förfest hos Lina och Johannes i Grängesberg som vi är bjudna på och efter det till Piren och lyssna på bland annat nya Rebel Rockers och kanske ta en svängom med mina lurviga. :) Det är iallafall det jag har siktet inställt på just nu! Ikväll blir det däremot lugnt och skönt med min karl, lite god mat och nån film låter lockande i mina öron. Kanske in en snabbis till Ludvika och kika in på "Hemmakväll", OK i Grangärde har ju inte så brett utbud av hyrfilm direkt. Men NU tänker jag faktiskt ta mig en kall en och varva ned några gram efter min 4:e jobbvecka på nya stället! Och så kom precis Olle hit!

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0