Ljuva livet

Våren är här på riktigt verkligen! Snart är det till och med sommar, och semester- skööönt! :) Men snart får man vara lite extra ledig under påsk iallafall. :) I helgen var vi på Borlänge marknad jag, Emil, Anders, Petra, Lina, Johannes, Jonas och Maria. Trevlig dag! Åkte naturligtvis amerikanare dit. ;P Drack några öl, hälsade på Johannes pappa i Rämshyttan i nån stuga, spelade lite poker.. Trevligt helt enkelt! :) I söndags hälsade vi på min mamma, jag och Emil. Lånade ner min morbrors 4- hjuling också som vi ha tvättat och fyllt på luft i däcken på. Emil har gjort lite service på den och nu åtrestår bara lite till innan jag kan börja köra den! Samtidigt har Emil tänkt låna sin mammas sambos 4- hjuling så att vi har varsin att åka på! Det är roliga grejer det! Har många fyrhjulingsminnen sen jag och Ina var tonåringar och åkte runt på en.. Hehe. Lina var med nångång också, och "Mumin". Skitkul! :)

Igår var vi upp till Borlänge en sväng jag och syster. Hon fixade pass, och vi fick sitta i kö 1 timme ungefär. Sen gick vi självklart in på Kupolen och shoppade lite också. Blev en rutig skojrtblus, 4 par örhängen och 1 halsband till mig. När jag kom hem på eftermiddagen kom både mor och Olle hit, Emil fick hjälpa henne lite emd bilen bland annat... Märks att det är besiktningstider! Ska ombesikta min i morrn 17.20 i Borlänge.. 4 fel var det på sista besiktningen, men de var enkla att åtgärda.. Iallafall om man har en händig karl. ;) Själv är man ju sådär lagomt intresserad av skruvning. Tycker mer om att åka jag, hehe..

Deklarera ska man göra också innan det är för sent. Har ju en del resande att göra avdrag på, det blir lite granna det! Och påskpynta skulle man gjort.. Upp med lite fjädrar i nåt träd på trägårn iallafall..

Kan nån komma hit och dammsuga till mig tack? Måste väl ta itu med sånt trök också...

Höj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0