En bra dag

En bra dag!! Fylld med energi, glada skratt och gjädje! Befriande! Tack bästa syster Ina för detta! Behövde ventilera mig, prata med nån som kan lyssna och som förstår mig totalt! (Eller? Hahahaha) ;) Dagens samtalsämnen: *cencurerat*.... (Annars hamnar nog både jag och syster på hispan! Definitivt jag iallafall... Drar med mig Ina i fallet, hahaha.) ;P


Nu har jag kommit på vad jag skulle kunna tänka mig att stämpla min kropp med... I tatueringsväg alltså. Något som betyder något för mig, ett budskap till mig själv, som en påminnelse som vänder tankarna de dagar som inte är så ljusa.

Har efter min Ludvikavistelse med syster även ätit en glass i vårkvällssolen med min älskling också. Mys. Vissa dagar är bra. Vissa sämre. Man måste komma ihåg det som är viktigt i livet och som har betydelse, på djupet. Man kan inte köpa lycka för alla pengar i världen. Inte äkta, riktig lycka. För den växer till sig inombords, med hjälp av sig själv och människor man älskar och som betyder något för en. Vad skulle man göra utan dessa människor? Tack för att ni finns! <3 Utan er- inget jag.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0