Systra mi

Drog raka vägen in till Ludvika efter jobbet idag, för att umgås med min kära syster! Som alltid mycket trevligt och massa flams! Gick runt på "stan" i diverse butiker bland annat, men det enda jag tillsist kom hem med var 4 kattmatsburkar och ett gäng talgbollar till fåglarna. Djurvän som jag är. Åkte runt i Volvon och basade på med lite musik också, alltid lika kul. ;) Men både jag och Ina va en aning trötta efter våra slitsamma dagar i arbetets tecken så åkte hem någorlunda tidigt. Möttes av 2 av mina karlar; Lilla Skiten och Egon i hallen. Men det var nog kanske mest mat dom var ute efter. ^^ Emil sitter och knaprar popcorn just nu, och jag ska nog ta och joina i soffan och kolla på nåt program med Leif GW Persson; kungen. Börjar bli lite trött i ögat efter allt flumm med systra mi.

Undrar hur man ska lösa helgen då...

Ajöken!


Ina!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0