Det kliar i själen!

Nu är jag så där jäkla rastlös igen som jag alltid blir så fort det inte händer nånting! Brukar försöka dämpa min rastlöshet genom att alltid ha något inbokat, typ hälsa på folk, åka nånstans eller nåt sånt, för när jag bara är hemma kryper det i mig! Jag kan inte bara vara och ta det lugnt! Sitta i soffan och titta på tv? Neeeej. Fast jag skulle vilja kunna göra det, eller bara ta det lugnt, koppla av och mysa med min älskling, men nej.. Det går inte! Det kliar i själen! Det är verkligen inte kul. Jag har hört så många gånger att jag måste ta det lugnare, varva ner, dels för att inte bli sjuk. Brukar känna av på vissa sätt när det är för mycket för mig men jag är inte så himla bra på att lyssna på kroppens signaler på rätt sätt. Och att jag är en sån rastlös människa har ju resulterat i att jag är pedant, perfektionist och ett jäkla kontrollfreak. Det är jag i ett nötskal.

Nu fick vi besök av Daniel så nu händer det nåt iallafall. Tror vi ska ut och sladda lite 240 i halkan. Basti var här en sväng också och åt pizza med oss, men han drog iväg på äventyr i form av fyllechaufför. Det måste ju ändå vara det värsta som finns. :P





Tjoooohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0