Spårlöst

Ledig! Idag ska man ta sig in till Ludvika och handla de (förhoppningsvis) sista julklapparna tillsammans med syster och mor. Julmat ska också inköpas medans tider är. Men dagen började inget vidare. Vattnet i badrummet fungerar inte, vet inte om det är en propp som gått eller om det fryst? Tur det finns mössor för bad hairdays, och mössa är ingen dålig idé i denna kyla. Sen nästa problem är väl om bilen startar idag, Emil tog s70:n idag så jag är utlämnad till mitt öde med Renaulten. Men för att slippa eventuella problem liftar jag med mor min till stan, hehe.

Någon som sett till min kameraväska?
Kom på nu att den var borta, och jag har alltså ingen aning om när den försvann. Hade den förra helgen innan Luciarocken, men borde tänkt på det tidigare om det var då den försvann. Hmm. Får väl önska mig en ny sådan då om den inte dyker upp. :P Men den kan ligga hos Anders och Petra. Eller så har Emil slarvat bort den. Drygt, för det är andra kameraväskan som försvunnit spårlöst.

Eldar utav fan nu. Ska ta och göra nåt åt mig själv också. Ringt viktiga samtal utan att få svar också, men skrivit viktiga sms som jag fått svar på iallafall. När ska jag få koppla av sa ni?

Äh, ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0