Ös!

Råkade logga in av gammal vana på min gamla blogg alldeles precis, fast målet var denna.. :P Tyckte väl att det var något som inte stämde.. Men passade på att skriva en rad där å.. Haha. Nästan 1 år sen på pricken jag skrev senaste inlägget i den. Med andra ord- tiden går fort!! Folk brukar säga att tiden går fort när man skaffat barn, men jag tycker den går supersnabbt i allafall, med barn eller utan. Mycket barnsnack i denna blogg på sistone.. Kanske för att fler och fler i min bekantskapskrets har en bulle i ugnen. Och på tal om sådant så har jag en känsla av att något kommer hända snart...! (Icke mig!)

Återkommer!

Ajöken sa frrröken!



Bilder från en helt grrrroteskt kul rockabillykväll i helgen!
(Från Rebel Rockers på Tant Selmas, och Go Getters på Garaget)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0