HELP!

Asså, help me please! Snart klättrar jag på väggarna! Lördagkväll och jag sitter hemma all alone. Karln är på julbord (har varit iaf, antagligen på fest nu) och jag sitter hemma och får klaustrofobi i lilla Grangärde. Kan man ta tunnelbanan härifrån?? Jag borde dra in till Ludvika och göra vad fan som helst, vad som helst förutom att sitta här och tröka. Men jag har velat och velat, tiden har gått och gått. Visst, klockan är ju inte så himla mycket än, jag skulle lugnt hinna dra till stan, träffa nice folk, ha trevligt, men, MEN.... jag kommer inte härifrån. I am stocked here!

HELP!




Daaaaaaah! Help me now annars är jag lika död som den här bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0