Happenings!

Var på julfest med jobbet igår på Tzatziki i Borlänge, mycket trevligt med många skratt med dom bästa! "Du vill ligga med mig men det går inte!" Höhöhö.. Blev med andra ord en lång dag med jobb först, sen några timmar på Kupolen där jag shoppade lite att ha på kroppen. Men energin började ta slut så åkte hem till en jobbarkompis där jag trodde man skulle hinna vila upp sig lite, men då var halva släkten där så det var bara att köra på!

Strax ska jag in till L-A och umgås med min mor, kanske även syster om hon har vaknat? På storloppis ska vi, se om man hittar nåt skoj. Gillar ju tradera så loppis är skoj det med!

Ikväll så blir det Luciarock för hela slanten! Ska bege oss mot Vikasundet där det bjuds på riktig musik, Rockabilly av Go Getters och the Moonstompers! I löööööööööv! Inget jäkla Solofjortisfjolltjafs!

Och som grädden på moset ska man även vara så pass levande i morrn att man orkar gå på julbord på Saxenborg med Emils syskon och farfar och äta äktsvensk julmat!

En händelserik helg, och jag älskar´t!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0