Tjoooo!

Då var tisdagen över redan då, eller JOBBtisdagen.. Men tänker inte tråka ut er med massa jobbsnack för det tycker jag sjäv inte är nå intressant att läsa om så.. :P

Underbar dag har det varit, var ute och tog mig en traditionell rastpromenad i Gräääänges, och man kan nog säga at det är lite vår nu iallafall... Fåglarna kvittrade, solen värmde, vattnet forsade i backarna och snön håller på att smälta bort.. Så jävla fint! Tur man har rasten man kan promenera på iallafall, förstår inte hur folk hinner med att träna femtioelva gånger om dagen/veckan på nåt instängt gym eller liknande.. :P Visst är det väl nyttigt på sätt och vis, men hur får dom tiden till det när man ska hinna med att jobba, umgås med nära och kära (man är nog inte så översocial på ett gym om man ska koncentrera sig på träningen direkt om man säger så) äta och pyssla med allt annat... typ livet? ;P Eller så är det bara jag som prioriterar såna saker över träning. Som sagt, tur jag får någon slags motion om dagen iallafall. :)

Nu ligger Lilla Skiten på musmattan här så tar det som ett tecken på att jag ska slita mig från datorn. Karln ville äta tacos idag igen (hade tacosmys i söndags, man måste ju sätta guldkant på tillvaron och inte bara ha fredagsmys, hehe) så vi ska väl fara mot affären och inhandla lite gott.

Trevlig dag med syster igår! Man ska vårda sina familerelationer- det är ju ens eget kött och blod! <3 Vi gick på stan, sedan upp på bibblan och fick i oss en dos kultur och skön(?)sång av nå estetelever eller liknande, in på djuraffären och kollade på alla söta (och mindre söta) djur m.m. Sen hade jag det där mötet/föreläsningen på Lorensberga med jobbet från 18-20, innan jag for hem och kikade på Solsidan på nätet m.m. med karln.

Affären väntar... Höj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0