^^

I morrn är det redan måndag igen, och jag tycker som alla andra att tiden går så jäkla fort! Både veckorna och helgerna!

Har öppning i morrn 6.30 så slutar redan kl. 12.. Men sen ska vi ha möte på Lorensberga med jobbet kl. 18, och hur länge vet jag inte.. Jag kommer vara smått död när jag väl kommer hem sen.. Men jag tänker inte sitta å ruttna mellan 12-18, utan istället tänker jag åka in till L-A direkt och plocka upp min kära syster och umgås som en god syster gör. :) Ska nog kunna avverka några affärer och äta nånstans, och tjåla massa om både det ena och det andra, hehe. Alltid lika trevligt.

Jag sov så himla länge idag, ända till 11.30! Låg och drog mig till 11.50 innan jag masade mig upp... Men jag var faktiskt upp en sväng 7.30 och åt lite frulle, men kom på att det var helg och att man faktiskt får unna sig att vara lite lat då, skööönt. Sen har jag och sambon varit så duktiga och städat huset och såna där sysslor, tycker om att ha rent och välorganiserat runt om mig. Är en jäkla perfektionist, och vågar kalla mig själv för organisatör! Kanske skulle satsa på att bli a personal organizer in the USA, hehe.. ;) Organisera upp andra människors kaos. Höhö.

Näää, nog om det.. Ja just ja, en killkompis till mig blev farsa igår så grattis till honom! :P Blev nog en liten surprise (trots 2 veckor över tiden) till honom efter anglingen och ölen igår, hehe. ^^ Och så kan jag ju passa på att gratta Camilla som blev mamma förra söndagen! :)

See you!

Kommentarer
Postat av: milla

får passa på att tacka för det.

Har inte vart in å läst här på ett tag, men tack tack :)

2011-03-20 @ 17:03:00
URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0