VirrVarr

Trött idag med, men inte lika mycket som igår.. :P Men har hinkat lite kaffe nyligen, och mer lär det bli, för tänker inte somna tidigt i soffan även denna kväll, som jag gjorde igår. För tiden går så himla snabbt när man är hemma, så man måste ta vara på den!

Fick en avi idag med posten, det var vår boxer som kommit. Så nu har vi massa kanaler! :D Även en del extra som vi får prova på gratis i 2 veckor. Får väl se om vi fastnar för dem med.

I morrn är det torsdag, och sen är det fredag och helg! Ska bli underbart, för då ska jag sova! ;P Skulle vilja åka till IKEA också snarast, våra dvd- hyllor är strax överfulla! Lite annat smått å gott skulle jag också vilja köpa, kuddar, mattor etc.

Nej nu ska jag gå in på google säger karln!

Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0