Värmande!


"Måste ju faktiskt skriva av mig lite och även här på bloggen och Gratulera min kära Syster till sin fasta tjänst som förskollärare! Grattis :-) En fast tjänst är ju det de allra flesta vill ha för att trygga sin inkomst och framtid!
Måste kännas väldans skönt med fast jobb istället för vikariat! :-)
Nog för att hon började i måndags redan men jag skriver det nu i alla fall. Känn dig stolt min kära syster! (Min syster hon är en mycket duktig och flitig människa, hon har alltid varit superduktig i skolan och haft lätt för sig, och arbetsgivarna väljer faktiskt ALLTID henne framför alla andra! Jag ser upp till Maria! Precis så de ska va!:-)
Hon har driv och go i sig! Fantastiskt.:-)"

Detta var fina, värmande och glädjande ord från min kära syster Ina!
:) :) :)

Jag och bästa syster! <3



Kommentarer
Postat av: Ina.

Sanningens ord bara :-)

2011-01-13 @ 23:08:25
URL: http://eainah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0