Attityd!:)

 

När jag och Ina var på stan förut kikade vi lite på barnkläder i brist på annat. Såg då dessa häftiga kläder som jag blev alldeles kär i! Hade jag haft en bebis hade jag köpt dem på en gång! :) Ina däremot var inte så förtjust, hehe.

 

 

 

 

 

Man kanske skulle köpt dem i förebyggande syfte! ;)

 

Igår slutade jag jobbet kl.12 och styrde kosan från Grängesberg till Ludvika och plockade upp min kära syster. For ner på China och åt god mat, träffade på min gamla gubbkompis på 90 år, och pratade med honom, och såg lite andra luriga snubbar, hehe. Sen gjorde vi stan, gick från affär till affär och jag sprang på ett par skitsnygga vinterskor/stövlar av märket Esprit, som jag köpte för riktigt fyndpris; 200 kr, de hade kostat 799 kr. Alldeles håriga var de inuti, assköna! :) Sen mötte vi upp mor och fortsatte skövla affärer, innan jag slutligen åkte hem till Grangärde och min karl. Lugn och skön kväll hade vi, har inte festat sen nyår! Inget sug efter det heller så... :P Fick hem min ring jag vann på tradera, den med pinuppan på. Kom i en röd fin ask, och alldeles ljuuuvlig var den. Vann förresten den där filmen "Rose" också, yeeeah.

 

Ikväll har vi funderingar på att ta bilen ut i skogarna och kika lite, men inte efter spöken denna gång utan efter djur. Kanske man kan få syn på en varg eller nåt annat roligt. ;) Bara att hoppas att man inte kör i diket, har ju börjat snöa rejält nu igen.

 

Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0