3?!

Torsdag redan! Fick 3 (!!!) lönespecifikationer igår, ett från mitt gamla jobb i Borlänge, mer än vad jag väntat mig, ett från mitt nya jobb i Grängesberg, också mycket mer än jag väntat mig och så ett från... Framtidsmuseet!!? Eeh, okej, undrar om jag lever dubbelliv utan att veta det själv? :P Men tyvärr så var det på 0 kr, haha.. Tur det, annars hade det bara blivit massa krångel. Men jäkligt konstigt var det.

Drog in till stan igår med Emil, handlade en massa massa käk, så nu ekar det inte tomt i skåpen längre, skönt! Mötte upp mor och syster också en kortis. träffade en gammal kompis i kassan också.

I helgen blir det fläskfilé och nåt gottigt till, man måste ju unna sig ibland. ;) Skönt med helg snart, men var det nån som hann med den här veckan? Tycker den gått kanonsnabbt! Sovmorgon i morrn, börjar inte förrän 9.30, värsta lyxen jue! :P Och ikväll blir det MYS i stora doser med älsklingen. Ska burra ihop mig med honom under täcket i soffan heeeeeela kvällen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0