Nämen så blev det fredag!

Skönt säger jag. Bara 3 veckor och 2 dagar kvar till semester! :D Asskönt! Ska baka pepparkakor och pepparkakshus, hugga julgran illegalt med mamma och syster (Klart det ska vara äkta gran, plast kan kasta sig i väggen!), äta på China varenda dag (eller hur Ina?! ;)) och ha det så sköööönt! Tänkte om man skulle advenstpynta lite ikväll, upp med ljusstakarna i fönstren iallafall. Och gran har vi fått, låg på gården när jag kom hem såg jag så den ska väl ljusas upp lite och ställas på gårn. Men väntar med julpyntet för det är faktiskt skillnad mellan adventspynt och julpynt! När julen närmar sig kan man dra fram tomtar och sånt där för annars blir det inte smma känsla när det väl är jul! På söndag ska vi på adventsfrukost hos Emils farmor med lite släkt, det ska bli trevligt! Typ kl. 7. :P Mysigt!

Nu blir det nog att fira in helgen med 38 points; en pizza för nu är jag hungrig!

Ajöken sa frrröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0