Juligt kuligt

Idag blir det julmarknad i Grangärde- Nyhammarbygden. Har nog blivit som en liten tradition, och traditioner kring jul kan ju vara mysigt. Sen ikväll ska karln på julbord med jobbet, så jag funderar lite vad jag ska hitta på för nåt då. Har ju ett par alternativ; antingen mysa alldeles själv hemma- lite egentid skadar aldrig och skulle nog kunna vara mycket bra för lilla mig, men eftersom jag är medveten om att jag är en rastlös själ så har jag mina föraningar om att jag nog inte kommer att vara så sugen på det när kvällen väl infinner sig. Då kan jag alltid bjuda hit någon eller åka nånstans. Kanske in till L-A till systeryster eller kanske till Nyhammar till Petra & Anders. Det beror sig på.

Tror jag ska shoppa lite lussebullar på marknaden, "mums". xD

Igår var det en riktig fredagsmyskväll, var helt slut efter stängningen på jobbet. Många sena dagar med stängningar och möten denna vecka, så somnade redan kl. 22, faktiskt både jag och Emil, i soffan. Det betyder att jag är pigg som en mört idag och har redan eldat (som jag hatar!). Ska nu hinka i mig lite kaffe så folk vågar umgås med mig idag!


Ajöken sa frrröken!





För upphovsrättens skull: Bild hittad på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0