Ursäkt från en asocial...

Måste bara be alla mina nära och kära om ursäkt att jag varit så jäkla asocial förra veckan och denna. Anledningen är mitt nya jobb, jag lägger all energi på det just nu, och det är väl ganska normalt. Men snart har man kommit in i det, och DÅ ska jag bli social igen! :) Tycker faktiskt själv att jag är den tråkigaste som finns för tillfället. Ja, nästan den tråkigaste som finns, för det finns då en som är tråkigare. ^^ Men nu vet ni att jag inte dött eller nåt, och så ses vi nästa vecka för då jävlar ska det bli ändring på detta! Men syster Ina ska jag träffa på fredag är det bestämt, då ska det svullas igen på restaurang. ;)

Har precis lagt lite bud på tradera, alltid lika kul! Ett bud på en skitsnygg klänning som jag bara måsta ha, förlorade förra gången jag var med och budade på en likadan, och ett bud på en film; "Rose", om Janis Joplins liv, spelad av Bette Midler. "Some say love it is a river..." Underbar. Finns tydligen inte kvar hos internetkedjorna som säljer film. :/

Nu ska här åkas till Ica och inhandlas choklad, för det är jusom den tiden i månaden för alla i intresseklubben som ville anteckna det. Köpte en dyrare variant igår, mörk choklad med inslag av hallon av märket Lindt, men... ähh, blev nog lite besviken. Dyrt är inte alltid bäst, återigen bevisat. Men smaken är som baken säger man väl också.

Ajöss, ses till sjöss!




Okej, men inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0