Fri som en fågel


Det är snart måndag mina vänner! Pirr pirr*

Konstigt att jag inte ska till Blg och jobba nåt mer. Lite konstig känsla igår att säga hej då och ta mitt pick och pack för att inte komma dit mer. Såna gånger är det bra med facebook! :)

Idag ryktades det om fyrhjulingskörning, Emil är och lånar en nu, i syfte att ploga av gården innan den översvämmas av mera snö. Sen skulle han skjutsa mig sa han, men hallå, vem är bäst på att köra fyrhjuling?? ;) Jag, Ina och Lina/Mumin på fyrhjulingen mitt i skogarna i vår ungdom- minnen! :D Mötte traktor, älg och allt möjligt. Härliga tider! Snart vääldigt längesen också, helt sjukt vad tiden går. Kan man hejda den för en stund så man hinner med?

Städat bort julen idag, trots att jag tänkte vänta. Men min inredning fungerade inte riktigt med alla julsakerna så de åkte upp på vinden. Nu ska vi blicka framåt igen, mot vååååren, värmen och sommaren.

Ibland önskar jag att jag var fri som en fågel.



 

 


Kommentarer
Postat av: Ina

De va verkligen tider det :-) Lite synd om den som fick äran att sitta längst bak på det hårda o guppa haha:-)Utan hjälm och tre på en fyrhjuling :-)

Den va bra den där fyrhjulingen, kunde vi ju t.ex. ta oss till Norsen och befolkningen utan att behöva skjuts å sånt..:-D

2011-01-08 @ 18:24:50
URL: http://eainah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0