Sömnsjukan....

Tror jag fått sömnsjukan... Sov till kl. 13 idag... Och somnade kanske runt 21.30 i soffan igår, masade mig upp kl. 1 och däckade i sängen... Så många sömntimmar kan ingen i hela världen behöva... Men jag är trött än. Sen är det inte så lockande att masa sig ur sängen när man förutom trötthet även börjar fundera på om man åkt på nå matförgiftning av kebaben igår eller nåt eftersom man mår illa också.. Men nu har det iallafall gått över.. Kan tröttheten också försvinna, tack?!

Lördag idag. Emil är och skruvar bil åt en kompis. Igår var det också bilskruvning, på min bil och på mammas lite grann. Vi höll till uppe på LogWeld.. Bilar bilar bilar. Man kan tröttna ibland!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0