Oh my!

Är totalt slut efter en hellångdag i "stan" (Ludvika) med massa shopping i alla dess former. Tror vi hann in i varenda affär innan dagen var slut! Gäller att utnyttja varje lite minut. ;) Julklappar, saker till mig själv, mat och kattmat. En Donkenvända, en sväng förbi morbror, ojojoj. Men en trevlig dag har det varit med familjen! <3 I morgon får jag sova hur länge jag vill, jippi! Men det finns risk att jag måste in till Ludvika igen, eftersom min karl köpt fler klappar till mig än vad jag räknat med, och vill naturligtvis inte vara sämre.. ;P Nädå, hänger inte på det, utan det känns lite dumt bara. Han är ju värd det bästa. :) Men dom är svåra dom där karlarna att köpa till.

Nu blir det strax sängen, kommer snarka inom 5 röda skulle jag gissa på!

Återkommer i morrn! :) (Om jag hinner, haha! Då står städning, tvättning, julklappsinslagning, julmatslagning, och stanvända på schemat! + att vi bara måååste spela bingolotto jue, uppesittarkväll! Är det då jag ska bli rik? Hehe.)


Bild: google.com


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja visst har dom blivit det :)

2010-12-23 @ 01:11:01
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0